3 składaczki

Witajcie :)
W ramach inspiracji dla Agaterii przygotowałam 3 różne składane kartki, w formie double gate fold.
Pierwsza, to kartka ślubna. Okleiłam ją papierem Magic Dreams 2/6. Przepaskę ozdobiłam tekturkowym sercem, wewnątrz którego umieściłam serce z kwiatków z Wild Orchid Crafts.




Druga kartka pasuje na wiele okoliczności. Tym razem wykorzystałam papier Magic Dreams 4/6, a przepaskę ozdobiłam bukietem czerwonych i różowych kwiatów, oczywiście z WOC :)




Ostatnia kartka, to pamiątka Pierwszej Komunii Św. Podobnie jak przy kartce ślubnej, bazę okleiłam papierem Magic Dreams 2/6. Do ozdobienia przepaski wykorzystałam tekturkę z hostią w rozetce.



To wszystko na dziś :)
Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :*
Miłego wieczoru!
Klaudia

W pracy wykorzystałam:

Komentarze

  1. Very beautiful...love the colors you used!
    X Ellen

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne - szczególnie druga mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie karteczki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne! Sama forma jest bardzo efektowna a do tego slicznie ozdobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale fantastyczne każda jest wyjątkowa, piękne kolory i cudne kompozycje i sama forma kartki jest po prostu cudna !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki cudowne, Klaudia, chcę podpytać czy mogę zainspirować się pierwszą z nich i wykonać podobną, bardzo przypadła mi do gustu jej elegancka forma i subtelna kompozycja. Serdecznie pozdrawiam:-))) Inka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne kartki i bardzo ciekawa forma

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz