Listopad z Lemoncraft

Witajcie
Dziś chcę się podzielić z Wami moimi listopadowymi inspiracjami dla Lemoncraft. Przygotowałam 3 różne projekty.


Hello everyone
Today I'd like to share with you my Lemoncraft November inspirations for Lemoncraft. I prepared 3 different projects.


Zrobiłam minialbum świąteczny, na zdjęcia z Bożego Narodzenia. Okładkę ozdobiłam papierem z deskami z kolekcji 'Dom Róż', natomiast karty wewnętrzne okleiłam i ozdobiłam papierami z najnowszej kolekcji 'Świąteczne Życzenia'.

I made a Christmas mini album. I decorated the cover with wood textured paper sheet from the 'House Of Roses' collection. I used papers from 'Christmas Greetings' collection for the pages inside the album.




Do albumu przygotowałam też pudełko. Okleiłam je gratisowym arkuszem papieru z zestawu 'Światczne Życzenia'.

I also prepared a box for the album. I covered the sides of the box with the gratis sheet of paper from the 'Christmas Greetings' paper set.


Moja druga praca, to skoroszyt na przepisy. Okładki ozdobiłam papierami z bloczka papierów bazowych 'Świąteczne Życzenia - Basic'

My second work is a recipe binder. I decorated the covers using papers from the 'Christmas Greetings - Basic' paper pad.



I na zakończenie 2 kartki zimowe z gwiazdkami.
And finally two Christmas cards with stars.





Dziękuję za uwagę i do zobaczenia w grudniu!

Thank you for stopping by, see you in December!

Klaudia

Komentarze

  1. Piękne i pomysłowe wszystkie prace :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace! Zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. All these projects are so pretty, Klaudia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutely love all your work but am really liking the Recipe Folder.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cuda, piękne, eleganckie, niepowtarzalne, oj zadałaś inspiracji, aż chce się tworzyć:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są cudowne!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam, zwłaszcza ten albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To się nazywa inspirowanie! A wszystko tak dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, cudowne, zachwycające, aż brak mi słów, by opisać, jak wspaniałe są te prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. CU DO WNY albumik!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezależnie, jak długo nie śledziłabym scrapowych blogów, mam pewność, że wracając do Ciebie czeka mnie ogromna porcja wzdechów, podziwu, zachwytu i dobrych emocji zachęcających do scrapowania :))) Niezmiennie uwielbiam Twoje prace Klaudio!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie to wszystko piękne! Notes skradł moje serce, jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, no piękne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Какой чудесный альбом со звездой!)
    Звёздные открытки тоже хороши!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz