Kartki dla Rapakivi

Witajcie :)
Dzisiaj mam do pokazania całe mnóstwo zaległych prac, jakie wykonałam dla Rapakivi.

Na początek kartka z sówką - powstała na grudniowe wyzwanie z gościem w Rapakivi, do udziału w którym serdecznie zapraszam :)
Kartkę tę wykonałam z nowej kolekcji Little Sweetheart.



Patchworkowa kartka świąteczna z kolekcji Cozy&Warm.



Również z Cozy&Warm, z tekturkowymi śnieżynkami.


Kartka na powitanie małej Hani, córeczki naszej Humy :)


Aniołek - ozdoba choinkowa. Tekturkowego aniołka pomalowałam gesso, ozdobiłam brokatem i ręcznie wykonaną maleńką poinsecją. Już wisi na mojej choince :)


Na koniec bileciki do prezentów w kształcie bombek :)



Uff, to chyba wszystko :)) Miłego wieczoru :)

Klaudia

W pracach wykorzystałam:


Komentarze

  1. Fantastyczne prace, bombeczki cudowne. sówka skradła moje serce. mam na ich punkcie ostatnio bzika. Moja wnusia ma w nazwisku sowę . Kupiłam jej poszewki na poduszki, pościel w te urocze "sowy-mądre głowy". A teraz utrafiłam kubeczki z sowami. Kupiłam aż 3 bo były w różnych kolorach i pozach, i lnianą ściereczka też z sowami. Twoja sowa może też sprawiłaby jej radość, zatem zapiszę link, bo może kiedyś tez taka wykonam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny kramik z rozmaitościami, ależ się napatrzyłam, najbardziej zauroczyły mnie te słodkie bileciki do prezentów :) Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaudia uwielbiam Twoje kartki i wszystko co zrobisz, oczywiście cudny wysyp prac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka różnorodność prac! A wszystkie są niesamowicie piękne! Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałosci a aniołek cudowny

    OdpowiedzUsuń
  6. Claudia j'adore ta carte chouette, elle est merveilleuse et très attachante
    BRAVO

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jaki wysyp cudnych i różnorodnych prac, aż miło patrzeć i patrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudności, a te bombeczkowe zawieszki - genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace i jaki wysyp, kiedy ty sypiasz i czy w ogóle?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz