Kartka kwiecista wielkanocna

Na blogu Smile and Scrap ruszył dziś ostatni odcinek papierowej opery mydlanej. Tym razem wyzwanie polega na stworzeniu pracy, w której jednym z głównych użytych elementów będzie papier z wzorem kwiatów.

Ja zrobiłam kartkę wielkanocną - bardzo kwiecistą - nie dość, że kwiaty w tle, to jeszcze na pierwszym planie :)


Z czego chaber w centrum wykonany został przeze mnie własnoręcznie.

Z kwiatka na kwiatek kica sobie zajączek. Tak celowo. Specjalnie go kupiłam, żeby nie przegapić pierwszego wyzwania na blogu Magicznej Kartki :) Niestety papierki dotrą do mnie dopiero za kilka dni, więc nie mogłam ich wykorzystać, ale już niedługo...

Ech, patrzę sobie na tę kartkę i przypomina mi się jak to było kilka dni temu - piękna słoneczna i ciepła wiosna, a dzieci zdrowe. A teraz? Szkoda gadać :(
Mam nadzieję, że Wam jest lepiej :)
Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione mi komentarze :*
Dobranoc!

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! I kwiat przepiękny:)) zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kwiatów nigdy dość! kartka piękna:)Zdolna bestyjka z Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudna!!! Chaberek rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka pięknie wykonana i kwiatuszek rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ bucha wiosną - sliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chaber jest niesamowity, jak klejnot w sercu karteczki. NIESAMOWITY
    Ja tak kocham polne kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chaber też mi wpadł w oko :) Bardzo ładna kartka, zajączek fajnie sobie kica i te jajeczka na dole, Ty zawsze wiesz jak to wszystko ładnie rozmieścić. Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :* Ty wiesz Kochana, że dla mnie wszystko co zrobisz to dzieło sztuki :*
    Przepiękna... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. chaberek niesamowity,a pomysł z kicającym zajączkiem super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim nie chorujcie, a kartka cudna, chaber rzeczywiscie genialny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna jest ta karteczka! A zajączek na niej po prostu przesłodki :))
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz